Forum rodziny JestemPolakiem w NosTale :)
Bonus
+80 celność +50 atk +15 martwy cios +5 krytyczny +10 hp/mp +200
Oznacza to, że premia ta występuje kiedy masz +80
Atak
+1 atak+5
+10 atak+5 celność +10
+20 atak+5 celność +10 śmiertelny cios +2
+30 atak+10 celność +20 śmiertelny cios +2
+40 atak+10 celność +20 śmiertelny cios +2 krytyczny +10
+50 atak+10 celność +20 śmiertelny cios +2 krytyczny +10 hp/mp+200
+60 atak+10 celność +35 śmiertelny cios +2 krytyczny +10 hp/mp+200
+70 atak+15 celność +50 śmiertelny cios +2 krytyczny +10 hp/mp+200
+80 atak+15 celność +50 śmiertelny cios +5 krytyczny +10 hp/mp+200
+90 atak+15 celność +50 śmiertelny cios +5 krytyczny +30 hp/mp+200
+100 atak+20 celność +70 śmiertelny cios +8 krytyczny +50 hp/mp+400
Obrona
+10 Unik króki/długi dystans +5
+20 Unik króki/długi dystans +5 zmniejszone szanse krytycznego ataku +2
+30 Unik króki/długi dystans +5 zmniejszone szanse krytycznego ataku +2 HP+100
+40 Unik króki/długi dystans +5 zmniejszone szanse krytycznego ataku +4 HP+100
+50 Unik króki/długi dystans +10 zmniejszone szanse krytycznego ataku +4 HP+100
+60 Unik króki/długi dystans +10 zmniejszone szanse krytycznego ataku +4 HP+300
+70 Unik króki/długi dystans +10 zmniejszone szanse krytycznego ataku +7 HP+300
+75 Unik króki/długi dystans +10 zmniejszone szanse krytycznego ataku +7 HP+300 wszystkie występujące elementy +2
+80 Unik króki/długi dystans +20 zmniejszone szanse krytycznego ataku +10 HP+300 wszystkie występujące elementy +2
+90 Unik króki/długi dystans +20 zmniejszone szanse krytycznego ataku +10 HP+300 wszystkie występujące elementy +5
+95 Unik króki/długi dystans +20 zmniejszone szanse krytycznego ataku +10 HP+300 wszystkie występujące elementy +5
+100 dodging Unik króki/długi dystans +40 zmniejszone szanse krytycznego ataku +10 HP+600 wszystkie występujące elementy +10
Element
+1 element+2
+10 element+2 MP+100
+20 element+2 MP+100 zmniejszenie magicznych obrażeń +5
+30 element+4 MP+100 zmniejszenie magicznych obrażeń +5 wszystkie występujące elementy +2
+40 element+4 MP+200 zmniejszenie magicznych obrażeń +5 wszystkie występujące elementy +2
+50 element+4 MP+200 zmniejszenie magicznych obrażeń +10 wszystkie występujące elementy +2
+60 element+6 MP+200 zmniejszenie magicznych obrażeń +10 wszystkie występujące elementy +5
+70 element+6 MP+300 zmniejszenie magicznych obrażeń +10 wszystkie występujące elementy +5
+80 element+6 MP+300 zmniejszenie magicznych obrażeń +15 wszystkie występujące elementy +5
+90 element+8 MP+300 zmniejszenie magicznych obrażeń +15 wszystkie występujące elementy +9
+100 element+10 MP+500 zmniejszenie magicznych obrażeń +20 wszystkie występujące elementy +15
HP/MP:
+5 atak +5
+10 atak +10
+15 atak +15
+20 atak +20 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +10
+25 atak +25 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +10
+30 atak +30 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +10
+35 atak +35 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +10
+40 atak +40 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +25
+45 atak +50 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +25
+50 atak +60 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +25 wszystkie występujące elementy +2
+55 atak +70 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +25 wszystkie występujące elementy +2
+60 atak +80 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +25 wszystkie występujące elementy +2
+65 atak +90 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +25 wszystkie występujące elementy +2
+70 atak +100 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +45 wszystkie występujące elementy +2
+75 atak +115 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +45 wszystkie występujące elementy +2
+80 atak +130 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +45 wszystkie występujące elementy +2
+85 atak +145 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +45 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +1
+86 atak +145 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +45 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +2
+87 atak +145 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +45 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +3
+88 atak +145 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +45 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4
+89 atak +145 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +45 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4
+90 atak +160 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4
+91 atak +160 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4 unik krótki/długi dystans +2
+92 atak +160 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4 unik krótki/długi dystans +4
+93 atak +160 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4 unik krótki/długi dystans +6
+94 atak +160 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4 unik krótki/długi dystans +8
+95 atak +180 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4 unik krótki/długi dystans +10
+96 atak +180 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4 unik krótki/długi dystans +12
+97 atak +180 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4 unik krótki/długi dystans +14
+98 atak +180 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4 unik krótki/długi dystans +16
+99 atak +180 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +70 wszystkie występujące elementy +2 zmniejszenie śmierelnego ciosu +4 unik krótki/długi dystans +18
+100 atak+200 zmniejszone krótkie/długie/magiczne obrażenia +100 wszystkie występujące elementy +5 zmniejszenie śmierelnego ciosu +5 unik krótki/długi dystans +20
Jak zdobywać punkty
każdy jlvl na karcie od 21 wzwyż +3 upkt, każdy lvl skrzydeł +5 upkt
Ile maksymalnie możemy mieć upkt?
79 (poziomy profesji od 21 do 100) x3 upkt +170upkt = 407
Atak (maksymalnie do 85)
1~10 1pt
11~20 2pt
20~39 3pt
40~59 4pt
60~79 5pt
80~85 6pt
Obrona (maksymalnie do 86)
1~10 1pt
11~29 2pt
30~40 3pt
41~60 4pt
61~75 5pt
76~84 6pt
85~86 7pt
Element (maksymalnie do 85)
1~20 1pt
21~30 2pt
31~40 3pt
41~50 4pt
51~70 5pt
71~80 6pt
81~85 7pt
HP/MP (maksymalnie do 86)
1~10 1pt
11~30 2pt
31~50 3pt
51~60 4pt
61~70 5pt
71~80 6pt
81~86 7pt
Offline